برگرد....F


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 525
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 1236
:: بازدید ماه : 1224
:: بازدید سال : 6844
:: بازدید کلی : 94219

RSS

Powered By
loxblog.Com

برگرد....F
دو شنبه 13 خرداد 1392 ساعت 14:1 | بازدید : 360 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

یکی رو دوست داشتم ولی دیگه نیست دیگه نیست که بهش بگم دوست دارم دیگه نیست که بهش بگم می میرم برات دیگه نیست که بهش بگم از چشمات من به.........................

اون رفته و فرصت نشد حرف دلم رو بهش بگم فقط و فقط به خاطر دیوونگیه خودم اگر این رو می خونی بذون که من به خاطر تو این وب رو درست کردم و به خاطر نظرای تو کارم رو ادامه دادم وقتی که هیچ کس وبم رو نگاه نمی کرد فقط تو بودی که پیشم بود تو بودی که من رو تنها نذاشتی ولی من  تو رو تنها گذاشتم ببخشید ببخشید

دلم برات تنگ شده برای تو

اگر شما از اول وبم رو خونده باشید می دونستید که من یکی رو دوست داشتم و اون به من خیانت کرد و من به خاطر اون عشق رو بوسیدم و گذاشتم کنار ولی حالا که عاشق کس دیگه ای نشدم میخوام برگردی ...




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: