سرگذشت مریم و محمود


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 682
:: بازدید هفته : 1423
:: بازدید ماه : 1411
:: بازدید سال : 7031
:: بازدید کلی : 94406

RSS

Powered By
loxblog.Com

سرگذشت مریم و محمود
شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 17:31 | بازدید : 299 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 

 

 

 

 

صبح زود خودشو مثل همیشه به محمود رسوند

محمود سلام داد ومثل هر روز با هم چند ساعتی حرف زدن
مریم رو به محمود كرد و گفت :
من می خوام از اینجا برم خسته شدم میرم یه شهر دور و بزرگ
محمود با صدای لرزان گفت : از اینجا بهتر به كجا ؟!
نكنه من برات یار خوبی نبودم وبهت خوبی نكردم !؟؟
نه محمود !! میدونی میخوام پیشرفت كنم میخوام آزاد باشم .
می خوام به آرزو هام برسم . نمی خوام محدود باشم . می خوام برای خودم باشم .
تو را خدا دنبال من نیا و جلوی من نگیر !!! بزار برم
محمود همه چیز را فهمید. چشماش پر از اشك بود. ولی خودشو جمع وجور كرد. گفت :


 

 

 

من نمی خوام تو اسیر من باشی .  من نمیخوام جلوی پیشرفتت بگیرم  .
پس برو هر جا كه دوست داری برو ..... ولی مواظب خودت باش
مریم رفت تا به آرزو هاش برسه .... مریم رفت تا برای خودش باشه
***چند وقتی گذشت ***
مریم برگشت ولی محمود دیگه محمود نبود
حالا آقا محمود بود یك زندگی دیگه در جریان بود....
حالا وقتی مریم خنده های محمود را كنار خانواده اش میدید ... 
فقط یك آرزو داشت . ای كاش یكی بود كه مریم را برای همیشه اسیر می كرد..
ولی از بخت بدش او فقط شده بود یك زن پولدار كه دست به دست می شد
ولی كسی حاضر نبود برای همیشه كنارش باشه و بدون هوس باهاش درد دل كند 
        




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: