دلتنگایمو برای تو مینویسم نفسم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 587
:: باردید دیروز : 682
:: بازدید هفته : 1980
:: بازدید ماه : 1968
:: بازدید سال : 7588
:: بازدید کلی : 94963

RSS

Powered By
loxblog.Com

دلتنگایمو برای تو مینویسم نفسم
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 ساعت 17:54 | بازدید : 383 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

 بازم دارم برای تو مینویسم. . . بازم دارم از تنهاییام مینویسم. . .بازم

 دارم اشکامو به پای تو میریزم که تنهام میذاری میری . . .درسته تورو

 همیشه کنارم میبینم همش با توام در خیالم... ولی گاهی اوقات از

 دستت عصبانیم چرا منو تنها میذاری؟

داره کم کم اون حرفی رو كه  یك ما قبل بهم گفتی باور میکنم... توام

 یادته؟ ؟ ؟گفتی به هیچ کس دل نبند چون تو همیشه تنها میمونی

 چون اونایی كه دل میبندن تنها میمونن. . . من حرفتو باور نکردم

 ولی امروز داره باورم میشه !!! میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟چون تو داری تنهام

 میذاری... نفســم . . .منی که اینقدر دوست دارم که از ناراحتیت زجر

 میکشم..و از خوشحالیت شاد میشم..حالا چرا ؟چطور میتونی؟؟ 

 اره مریمم داره تنهام میذاره

خدایا میسپارمش بهت مواظبش باش همیشه کنارش باش درست مثل

 من که همیشه پیشمی... دوسش دارم توام دوسش داشته باش

از همیشه بیشتر... دلم گرفـتـه. . .خیلــــی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هنـــــــــــوزم واسم سئوالــــه...که چرا تنهــــــــام میذاره

من دارم واسش میمیرم؟؟؟هوم




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: