امروز من


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 479
:: باردید دیروز : 523
:: بازدید هفته : 1190
:: بازدید ماه : 1178
:: بازدید سال : 6798
:: بازدید کلی : 94173

RSS

Powered By
loxblog.Com

امروز من
یک شنبه 7 اسفند 1390 ساعت 17:47 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

امروز من زمستون من

حس اپ کردن ندارم اما اومدم بنویسم دلم خیلی گرفته

تو این چند روز اتفاق تازه ایی واسم نیفتاده همش فكر فكر فكر 

تو خونه تو خیابون یا هرجایی مدام فكر توام عق حالم داره از خودم بهم میخوره

چرا؟اخه چرا؟تو كه تو فكر من نیستی یاد من نیستی پس چرا من همش به فكرتم؟

هوم یعنی عاشقم؟عاشق كی؟عاشق تو (م)؟تویی كه اصلا برات مهم نیستم

تویی كه روزاتو شباتو با یكی دیگه داری قسمت میكنی شاد شادی ولی قبول نمیكنی

ولی من همش به فكر توام با همه بدیهایی كه بهم میكنی هنوز فكر توام

اشفته ام سرگردان و روحم لحظه به لحظه داره ازار میبینه

دلم میخواد خدا جواب حرفامو بده خسته ام اما باز صداش میکنم

همه میگن اروم شدم اره خودمم پی بردم به سکوت

میخوام از خودم از همه فرار کنم میخوام اونقد تنها بشم که فقط خودم باشم خدا 

یه یغض گلومو گرفته نمیدونم کی میشکنه احساس میکنم نزدیکه

تا مرز سرخ شدن چشا میاد اما من باز با یه آه فرو میخورمش

یه بغض سه ماه ته گلوم گیر کرده سه ماه پشت خنده هام قایم شد

سه ماه خندیدم  هیچکی نفهمید شیرین تموم شده

همه رفیقام گفتن از کجا اوردی اینقد صبر

شاید واسه اینه که درس ایوب خوب یاد گرفتم 

دلم خیلی گرفته خیلی...ا

زمستون دوس دارم چون دل منم سه ماه زمستونیه

این تیکه شعرو هر روز با خودم زمزمه میکنم

زمستون زیر ابراست همین ابرای تیره 

همین روزاست اونم با من گریش بگیره

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: